STEAM dorinio ugdymo pamokoje „Šventinė nuotaika“
4b klasės mokytoja D. Leliūnienė
Tikybos mokytoja A. Jakušovienė
Kovo 30 d. 4b klasėje vyko integruota dorinio ugdymo (etikos, tikybos) ir dailės pamoka apie spalvų reikšmę žmogaus gyvenime. Vos praėjus „Draugystės spalvų“ savaitei, aptarėme, kad žmogus skirtingas emocijas reiškia skirtingomis spalvomis: linksmesnėms dažniau naudoja šviesias, ryškias spalvas, niūresnėms – tamsesnes, pilkesnes. Spalvos puošia mūsų asmenines, valstybines, religines ir kt. šventes, o neretai (pvz. valstybinės vėliavos atveju) jos turi ir simbolines, perkeltines prasmes.
Mokiniai buvo supažindinti su tapybos ant vandens technika, dar vadinama marmuravimu arba ebru. Marmuravimo technika dažniausiai yra susijusi su maloniomis emocijomis, skatina susikaupimą, atidumą, kūrybinių sprendimų ieškojimą. Prieš atliekant užduotį aptarta abstrakcijos sąvoka ir tai, kodėl naudojami dažai vandenyje neskęsta. Vėliau mokiniai nedidelėmis grupelėmis tapė ant vandens, o jų sukurtos abstrakcijos šventinės nuotaikos tema buvo perkeltos ant popieriaus.